38. Spotkanie ŚRGM (już dzisiaj)

 Tak tylko informacyjnie… przypominam, że dzisiaj będzie pierwsze spotkanie Ślaskiej Regionalnej Grupy Microsoft, po wakacjach.

Windows 8 oczami programisty .NET

Windows 8 oczami programisty .NETJak zawsze dwie sesje (moja i Marcina Szeligi). Ja przygotowałem temat „Windows 8 oczami programisty .NET”. Opowiem o mojej przygodzie z Windows 8 i będę chciał uporządkować pewne sprawy. Wyjaśnić co nowego nas czeka w Windows 8, czy programista .NET w ogóle ma co do roboty na nowej platformie, a wszystko po to, by innym było łatwiej zacząć.

SQL Server 2012 – Efektywne przechowywanie i przetwarzanie dokumentów

Marcin z kolei jak zawsze w temacie MS SQL Server. O czym sesja? Nie wiem nic więcej niż zostało opisane w abstrakcie.

Zapraszam

Spotykamy się w Kamsofcie (Katowice-Zawodzie). Rejestracja i więcej informacji w poniższym linku (udział jak zawsze bezpłatny): http://www.wss.pl/kalendarium/podglad-wydarzenia/38-spotkanie-srgm-i-plssug-katowice,6815

2 thoughts on “38. Spotkanie ŚRGM (już dzisiaj)

  1. Niestety, nie mogłem być na spotkaniu (generalnie całe czwartki do końca kwietnia 2013 mam zawalone…), ale tematyka mnie szalenie ciekawi. Czy materiały (prezentacje) z sesji będą udostępnione?

Możliwość komentowania jest wyłączona.