Metro Apps 0: Wstęp

Windows 8 Metro Apps

Nowy Windows 8 na horyzoncie, a ja jakiś czas temu dostałem niepowtarzalną szansę, na przygotowanie jednej z pierwszych aplikacji, które pojawią się w Windows Store, co w moim przypadku oznacza tylko jedno: Metro Style Apps XAML/C#, bo HTML/JavaScript nie lubię, Direct/C++ to nie moja bajka, a XNA na Metro nie ma (oficjalnie nie ma, ale powstaje ciekawy projekt SharpDX).

Kids PuzzleZdecydowałem się na portowanie (choć bardziej pasuje tutaj: napisanie od nowa) gry Kids Puzzle (jednej z moich aplikacji na Windows Phone). Na dzień dzisiejszy aplikacja jest na ukończeniu i lada dzień wyląduje w Windows Store!

W związku z tym pomyślałem sobie, że pewnymi uwagami podzielę się na łamach mojego bloga i może powstanie z tego ciekawa seria. Tematy podzieliłem na dwie grupy.

Pierwsza część będzie bardziej teoretyczno-opisowa, czyli co należy wiedzieć przed i w trakcie tworzenia aplikacji na Windows 8. Spis treści dla pierwszej części znajduje się poniżej.

Druga część to konkretne „How To”, gdzie znajdziecie konkretne problemy, z którymi miałem do czynienia i jak je można obejść lub rozwiązać. Będzie to osobna seria i więcej informacji znajdziecie we wstępnie do serii Metro How To.

Spis treści:

  • Metro Apps 1: Środowisko pracy
  • Metro Apps 2: Symulator
  • Metro Apps 3: Portowanie aplikacji z Windows Phone
  • Metro Apps 4: Integracja z Settings Charm
  • Metro Apps 5: Privacy policy
  • Metro Apps 6: Jak wymieniać paczki między programistami
  • Metro Apps 7: Jak zarabiać – monetyzacja
  • Metro Apps 8: Warsztaty z inżynierem Microsoft
  • Metro Apps 9: Przedpremierowe konto developerskie (token)
  • Metro Apps 10: Wgrywanie aplikacji do Windows Store

Uwaga! Spis treści może się zmieniać, ponieważ ciągle coś nowego przychodzi mi do głowy. Możliwe, że kolejność publikowania nie będzie chronologiczna, ze względu na to, że na forum akcji Summer Geek Club pojawia się dużo pytań i niektóre odpowiedzi będzie można znaleźć w mojej mini serii.

Zobacz też

One thought on “Metro Apps 0: Wstęp

  1. Pingback: Metro Apps 5: Privacy policy | Wojciech Poniatowski [PL]

Możliwość komentowania jest wyłączona.