Koniec kursu WebApps od podstaw

Nareszcie koniec

Właśnie zakończył się tasiemiec pod tytułem Kurs aplikacji web i stron www od podstaw. Odcinki były publikowane na portalu Channel 9. Od początku sierpnia 2011, aż do końca roku (ostatnie 2 odcinki pojawiły się na początku stycznia) wyprodukowano w sumie 42 odcinki (plus trailer) , które przygotowało 6 prelegentów (Rafał Madycki, Mateusz Andrzejewski, Andrzej Skrocki, Maciej Jaskólski, Artur Paluszyński i ja). Materiał kursu jest dość szeroki: WebMatrix 1 i 2, CMSy: Umbraco, Joomla, Drupal oraz  kawałek Azure, PHP i MySQL (łącznie 10h materiału video).  Mój wkład w kurs to pierwszy WebMatrix i Umbraco (w sumie 23 odcinki, ponad 6h materiału).

Ankieta

Serdecznie zapraszam do wypełnienia krótkiej, anonimowej ankiety załączonej na stronie kursu. Jeśli oglądałeś (niekoniecznie wszystkie odcinki) to KONIECZNIE ją wypełnij, bo na tej podstawie będzie można wyciągać wnioski z tego przedsięwzięcia i lepiej przygotować kolejne tego typu kursu.

Ankieta WebApps od podstaw

Dzięki

Dla mnie udział w kursie był ogromną frajdą. Ciesze się, że mogłem się podzielić tym czego się niedawno nauczyłem. Dziękuje za uwagi, które napływały do mnie różnymi kanałami. Z tego co na razie do mnie dotarło, to ogólnie wyszło bardzo dobrze.

Co dalej

Robię sobie przerwę. Nie ukrywam, że przygotowanie materiału, przygotowanie siebie, a w końcu nagrywanie i obrabianie zajmuje duuuużo czasu (jeśli chce się to zrobić porządnie). Ale na pewno za jakiś czas, chętnie wezmę udział w podobnych akcjach (pod warunkiem, że ktoś będzie chciał słuchać mojego gadania).

Do usłyszenia w kolejnych webcastach.

3 thoughts on “Koniec kursu WebApps od podstaw

  1. Pingback: dotnetomaniak.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.