Visual C# MVP

Była piękna słoneczna sobota, gdy wracając z zakupów zadzwonił do mnie Darek Porowski z gratulacjami. Myślałem, że chodzi o jutrzejsze urodziny (na marginesie, obaj urodziliśmy się 2 października). Ale po chwili rozmowy wszystko było jasne.

Firma Microsoft wyróżniła mnie nominacją Microsoft Most Valuable Professional w kategorii Visual C#. Bardzo się cieszę z tego tytułu. Faktycznie, przez ostatni rok sporo się działo, ale żeby od razu MVP?

W każdym razie po powrocie do domu sprawdziłem pocztę i po chwili wydobyłem ze spamu maila, który rozpoczynają słowa:

Dear Wojciech Poniatowski,

Congratulations! We are pleased to present you with the 2011 Microsoft® MVP Award! This award is given to exceptional technical community leaders who actively share their high quality, real world expertise with others. We appreciate your outstanding contributions in Visual C# technical communities during the past year.

Później już tylko gratulacją nie było końca. Miło 🙂

Podziękowania

To wyróżnienie dedykuję mojej żonie. Za jej cierpliwość i tolerancję do tego, co robię po godzinach dla społeczności IT . Dziękuje ŚRGM, bo od tego zaczęła się moja przygoda w community. Tomkowi, że dostrzegł we mnie potencjalnego kandydata. Darkowi, za pierwsze gratulacje. Oraz innym osobom oraz podmiotom, które przyczyniły się do tego, że chce mi się robić to co robię 🙂

Na koniec gratulacje dla pozostałych nowych MVP oraz tych którzy otrzymali renominację!

Linki

8 thoughts on “Visual C# MVP

  1. Pingback: Microsoft MVP Award – October 2011 ! « Be_Lead Blog

Możliwość komentowania jest wyłączona.