Po-wakacyjny come back

Ekhem….
Tak dawno tutaj nie zaglądałem, że IE wyrzucił już z historii, że wchodziłem na mojego bloga….
Myślę, że teraz uda mi się w miarę regularnie redagować posty.
 
A co u mnie w między czasie? Wakacje minęły. Antosia skończyła w między czasie rok.
We wrześniu odbyło się 18. Spotkanie Śląskiej Regionalnej Grupy Microsoft. Relację, z tego wydarzenia można przeczytać u Tomka Wiśniewskiego (serdecznie zapraszam). Co ważne na tym spotkaniu zorganizowaliśmy Speaker Idola. Konkurs wygrał Tomek, a mnie wpadła licencja na Telerik RadControls for ASP.NET AJAX. Jupi!
Później była jeszcze impreza w City Fun. Piwo, kręgle… ale bez baletów.
 
Pod koniec września odbył się długo wyczekiwany MTS 2009. Niestety bez mojego udziału. Buuu. W ostatniej chwili w robocie zrobiło się nieciekawie i szkoda. Mam nadzieję, że za rok się uda.
 
Od wczoraj jestem userem HTC Hero i jestem happy z tego powodu. Tak, tak… Android, a co! 🙂
Za tydzień jest CodeCamp w Krakowie. I nie ma bata, żeby coś mi przeszkodziło w tej konferencji. Muszę sobie odbić po nieudanym (dla mnie) MTS’ie. W Krakowie na pewno będzie fajnie.
 
Na koniec zdjęcia ze spotkania ŚRGM + SI + Piwo.
 
