NEXT 2009-06

NextLogo Właśnie skończyłem czytać czerwcowe wydanie NEXTa. Ten numer został głównie poświęcony mobilnemu dostępowi do internetu. Troche napisali o rzutnikach przeznaczonych dla biznesu. Poczytałem trochę o synchronizacji, backupowaniu i wymianie danych. Znalazło się również kilka artykułów omawiających wdrażanie systemu klasy ERP.

Były też oczywiście artykuły, w których podano testom monitory, nawigacje GPS, rzutniki.

Użyteczne z mojego punktu widzenia okazały się artykuły o polepszeniu sygnału sieci GSM. Mój netbook co prawda łączy się z HSDPA, ale tylko na 1 kreskę. Czasem przy dobrej pogodzie złapie 2, niestety 0 też jest często. Z kolei jak się wyjdzie na zewnątrz, to średnio łapie 2-3 kreski – nie jest to szaleństwo, ale zawsze coś. Wracając do artykułu, napisali co i jak zrobić, żeby sobie sprawić lepszy sygnał.

Po przeczytaniu artykułu o synchronizacji danych zainteresowałem się Windows Live Sync. Narazie spełnia moje wymagania. Mam już Windows Live ID więc żadnego konta zakładać nie musiałem. Windows Live oferuje aż 25 GB przestrzeni dyskowej, co w zupełności wystarcza na moje potrzeby.

